05 November 2009

050609 Remain









Today...

First time aku menulis blog U____U

First time memulakan research life di cubicle office..(sejuk duhh and kat sini baru aku rasa serious sikit nk reading theses, journal n wuts not)

5 months now menjadi wife kepada Muhammad Khairul Kamal (thank you hubby for loving me..I luv u)

Hopefully my life onwards akan terus dilimpahi segala rahmat, kesenangan and kebahagiaan..AMIN

At my cubicle aku dengar PhD students duk discuss pasal research diaorang..and tetibe aku rase ngeriii..arrrghh!!

Tapi takper..takper..this is much much more better than aku duk kat umah (even I have my own study room) and aku duk mengelat - ngelat tgk The Biggest Looser sambil makan junkfood..hahaha lagi bagus aku duk kt office!heh

And those pictures mengambarkan how happy and lucky I am to have a man who really loves me..even though kekadang aku tau yg aku ni "stubborn" tak kene gaya..
So this first writting will be just simple..short tapi bermakna la kan..

TQ..TQ

Owh hereby I letak jugak a few peektures taken from photographer's collection. enjoy!

No comments:

Post a Comment